Apparel Group Careers in Oman

Job Description

      Key Responsibilities – Customer Service

      Guest Interaction & Sales

      • Greet customers warmly and assist them in selecting the right products.

      • Convert window shoppers into loyal buyers.

      • Promote the Club Apparel Loyalty Program to encourage repeat sales.

      Service Excellence

      • Serve customers following the highest standards and the company’s selling guideline: GUEST – Greet, Understand, Explain, Sell, Thank.

      • Stay updated on the various brands within the group to enable suggestive selling.

      • Maintain professional grooming, attitude, and product knowledge at all times.

      Flexibility & Stock Awareness

      • Be flexible to work extended hours during sale periods.

      • Ensure minimal stock loss through effective product knowledge and handling.

      المسؤوليات الرئيسية – خدمة العملاء

      التفاعل مع الضيوف والمبيعات



      • استقبال العملاء بحرارة ومساعدتهم في اختيار المنتجات المناسبة.


      • تحويل المتسوقين من مجرد مشاهدة إلى مشترين دائمين.


      • الترويج لبرنامج ولاء Club Apparel لتعزيز المبيعات المتكررة.

      تميّز الخدمة



      • تقديم خدمة العملاء وفق أعلى المعايير واتباع إرشادات البيع للشركة: GUEST – التحية، الفهم، الشرح، البيع، الشكر.


      • البقاء على اطلاع دائم بمختلف العلامات التجارية ضمن المجموعة لتمكين البيع المقترح.


      • الحفاظ على المظهر المهني، والسلوك اللائق، والمعرفة بالمنتجات في جميع الأوقات.

      المرونة والانتباه للمخزون



      • القدرة على العمل لساعات إضافية خلال فترات التخفيضات.


      • ضمان الحد الأدنى من خسارة المخزون من خلال المعرفة الفعّالة بالمنتجات والتعامل السليم معها.



Location: Muscat, Oman

Job Title: Sales Associate

Post Date: 2025-11-9

Valid Until: 2026-2-9

Salary: OMR

Job Type: Full-time

Key Responsibilities – Customer Service Guest Interaction & Sales Greet customers warmly and assist them in selecting the right products. Convert window shoppers into loyal buyers. Promote the Club Apparel Loyalty Program to encourage repeat sales. Service Excellence Serve customers following the highest standards and the company’s selling guideline: GUEST – Greet, Understand, Explain, Sell, Thank. Stay updated on the various brands within the group to enable suggestive selling. Maintain professional grooming, attitude, and product knowledge at all times. Flexibility & Stock Awareness Be flexible to work extended hours during sale periods. Ensure minimal stock loss through effective product knowledge and handling. النسخة العربية المسؤوليات الرئيسية – خدمة العملاء التفاعل مع الضيوف والمبيعات استقبال العملاء بحرارة ومساعدتهم في اختيار المنتجات المناسبة. تحويل المتسوقين من مجرد مشاهدة إلى مشترين دائمين. الترويج لبرنامج ولاء Club Apparel لتعزيز المبيعات المتكررة. تميّز الخدمة تقديم خدمة العملاء وفق أعلى المعايير واتباع إرشادات البيع للشركة: GUEST – التحية، الفهم، الشرح، البيع، الشكر. البقاء على اطلاع دائم بمختلف العلامات التجارية ضمن المجموعة لتمكين البيع المقترح. الحفاظ على المظهر المهني، والسلوك اللائق، والمعرفة بالمنتجات في جميع الأوقات. المرونة والانتباه للمخزون القدرة على العمل لساعات إضافية خلال فترات التخفيضات. ضمان الحد الأدنى من خسارة المخزون من خلال المعرفة الفعّالة بالمنتجات والتعامل السليم معها.

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة