Landmark Group Careers in Oman
Job Description
Role Overview – Cashier / Store Cash Operations
-
Responsible for managing cash operations and daily accounting for cash, credit card, and gift voucher transactions.
-
Ensure accurate reconciliation for the store at all times.
-
Provide excellent customer service to all customers.
-
Maintain compliance with SOPs and company policies for till procedures, daily banking, and safe reconciliation.
-
Greet customers and inform them about LPC, gift vouchers, extended warranty, promotions, and offers.
-
Maintain housekeeping standards at the cashier counter.
-
Ensure all POS machines are in excellent working condition.
-
Accurately process all customer transactions efficiently.
-
Handle price queries and report discrepancies, excess, or shortage in cash to store management.
-
Fold garments properly and present them correctly to customers after payment.
-
Manage queues effectively and use sales techniques to maximize counter sales and meet targets.
Responsible for managing cash operations and daily accounting for cash, credit card, and gift voucher transactions.
Ensure accurate reconciliation for the store at all times.
Provide excellent customer service to all customers.
Maintain compliance with SOPs and company policies for till procedures, daily banking, and safe reconciliation.
Greet customers and inform them about LPC, gift vouchers, extended warranty, promotions, and offers.
Maintain housekeeping standards at the cashier counter.
Ensure all POS machines are in excellent working condition.
Accurately process all customer transactions efficiently.
Handle price queries and report discrepancies, excess, or shortage in cash to store management.
Fold garments properly and present them correctly to customers after payment.
Manage queues effectively and use sales techniques to maximize counter sales and meet targets.
Requirements
-
High School Diploma.
-
1–3 years of experience in cash handling, preferably in a retail organization.
-
Strong customer service and communication skills.
High School Diploma.
1–3 years of experience in cash handling, preferably in a retail organization.
Strong customer service and communication skills.
Company Overview – Landmark Group
-
Landmark Group started in 1973 with a single store in Bahrain and has grown into a global retail and hospitality group.
-
Creator of over 25 own-built value-led brands across retail, hospitality, food, and leisure.
-
Operates 2200+ retail stores, leisure, and hospitality outlets across the GCC, Middle East, India, Southeast Asia, and Africa.
-
One of the GCC's largest omnichannel retailers and India’s top home and fashion retailer.
Landmark Group started in 1973 with a single store in Bahrain and has grown into a global retail and hospitality group.
Creator of over 25 own-built value-led brands across retail, hospitality, food, and leisure.
Operates 2200+ retail stores, leisure, and hospitality outlets across the GCC, Middle East, India, Southeast Asia, and Africa.
One of the GCC's largest omnichannel retailers and India’s top home and fashion retailer.
نظرة عامة على الدور – كاشير / إدارة النقد في المتجر
مسؤول عن إدارة العمليات النقدية والمحاسبة اليومية لجميع معاملات النقد، البطاقات الائتمانية، وقسائم الهدايا.
ضمان التسوية الدقيقة للمتجر في جميع الأوقات.
تقديم خدمة عملاء ممتازة لجميع العملاء.
الالتزام بإجراءات التشغيل القياسية وسياسات الشركة لعمليات الصندوق، والإيداع اليومي، وتسوية الخزنة.
الترحيب بالعملاء وإبلاغهم بـ LPC، قسائم الهدايا، الضمان الممتد، العروض الترويجية والعروض المختلفة.
الحفاظ على معايير النظافة في منطقة الكاشير.
التأكد من أن جميع أجهزة نقاط البيع (POS) تعمل بكفاءة ممتازة.
معالجة جميع المعاملات بدقة وبكفاءة.
التعامل مع استفسارات الأسعار والإبلاغ عن أي اختلافات أو فائض أو نقص في النقد لإدارة المتجر.
طي الملابس بطريقة صحيحة وتقديمها للعملاء بشكل مناسب بعد الدفع.
إدارة طوابير العملاء بفعالية واستخدام تقنيات البيع لزيادة المبيعات وتحقيق الأهداف.
مسؤول عن إدارة العمليات النقدية والمحاسبة اليومية لجميع معاملات النقد، البطاقات الائتمانية، وقسائم الهدايا.
ضمان التسوية الدقيقة للمتجر في جميع الأوقات.
تقديم خدمة عملاء ممتازة لجميع العملاء.
الالتزام بإجراءات التشغيل القياسية وسياسات الشركة لعمليات الصندوق، والإيداع اليومي، وتسوية الخزنة.
الترحيب بالعملاء وإبلاغهم بـ LPC، قسائم الهدايا، الضمان الممتد، العروض الترويجية والعروض المختلفة.
الحفاظ على معايير النظافة في منطقة الكاشير.
التأكد من أن جميع أجهزة نقاط البيع (POS) تعمل بكفاءة ممتازة.
معالجة جميع المعاملات بدقة وبكفاءة.
التعامل مع استفسارات الأسعار والإبلاغ عن أي اختلافات أو فائض أو نقص في النقد لإدارة المتجر.
طي الملابس بطريقة صحيحة وتقديمها للعملاء بشكل مناسب بعد الدفع.
إدارة طوابير العملاء بفعالية واستخدام تقنيات البيع لزيادة المبيعات وتحقيق الأهداف.
المتطلبات
شهادة الثانوية العامة.
خبرة من 1 إلى 3 سنوات في التعامل مع النقد، ويفضل في قطاع التجزئة.
مهارات قوية في خدمة العملاء والتواصل.
شهادة الثانوية العامة.
خبرة من 1 إلى 3 سنوات في التعامل مع النقد، ويفضل في قطاع التجزئة.
مهارات قوية في خدمة العملاء والتواصل.
نبذة عن الشركة – مجموعة Landmark
بدأت Landmark Group في عام 1973 بمتجر واحد في البحرين وتطورت إلى مجموعة عالمية في التجزئة والضيافة.
منشئ أكثر من 25 علامة تجارية مملوكة ومتميزة عبر التجزئة والضيافة والطعام والترفيه.
تدير أكثر من 2200 متجر ونقاط ترفيه وضيافة في دول الخليج، الشرق الأوسط، الهند، جنوب شرق آسيا، وأفريقيا.
واحدة من أكبر شركات التجزئة متعددة القنوات في دول الخليج وأكبر تجار التجزئة للمنزل والأزياء في الهند.
بدأت Landmark Group في عام 1973 بمتجر واحد في البحرين وتطورت إلى مجموعة عالمية في التجزئة والضيافة.
منشئ أكثر من 25 علامة تجارية مملوكة ومتميزة عبر التجزئة والضيافة والطعام والترفيه.
تدير أكثر من 2200 متجر ونقاط ترفيه وضيافة في دول الخليج، الشرق الأوسط، الهند، جنوب شرق آسيا، وأفريقيا.
واحدة من أكبر شركات التجزئة متعددة القنوات في دول الخليج وأكبر تجار التجزئة للمنزل والأزياء في الهند.
- Job Source: Landmark Group
- Publication Date: November 10, 2025
- Application Link: https://om.indeed.com/cmp/Landmark-Group-1/jobs?jk=27d670b60fbd7aaf&start=0
Location: Muscat, Oman
Job Title: Store Associate - Part-time-Salalah Grand
Post Date: 2025-11-10
Valid Until: 2026-02-10
Salary: OMR
Job Type: Full-time
تعليقات
إرسال تعليق